Tourn statistik

tisdag 19 april 2011

Post-it hållare

Hittade en trevlig instruktion till en Post-it hållare på Tesa Prickiformar Så det var jag tvungen att prova. Gillar små saker som man har användning för.

Första blev ett tackkort till en räddare i nöden. När jag kom hem en dag i vintras bråttom för att tjejerna skulle på simskola så hade plogbilen just kört förbi så det var en rejäl vall in till vår gård. Lite uppförsbacke också gjorde att jag inte hade en chans att komma upp. Plogbilen är duktig på att ta bort vallen, men jag kom precis efter den så det hade den inte hunnit ännu.  Då kom vår trevliga granne med sin traktor och körde bort vallen så jag kom upp. Helt klart värt en liten uppskattning


Jag har fått en del spillbitar från ett ramföretag av lite tjockare papper som de använder som passepartout. Det är perfekt när man vill göra lite saker med mer stadga i. Här är det infärgat med distress.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar