Tourn statistik

lördag 16 mars 2013

Distress förvaring / Distress storage

Efter ett tips från Maria Thim Kokki i den underbara fb gruppen "Förvaring för scrapsaker", så har jag gjort ett torn till mina distress-dynor. Kommer att behöva ha en snurrplatta under för det blir tungt med alla dynor. Tornet fick bli dekorerat av mina kaffefilterblommor, som jag lärde mig göra av Kattis på K-Design. Blommorna är utstansade med Tim Holtz Tattered flowers die. Det är antagligen den die jag använder mest av alla mina dies. Man kan göra så mycket kul med dem. Det här är mitt bidrag till hans utmaning
Det syns inte så bra på bilderna, men blommorna glittrar härlig från Distress dry glitter Rock Candy.

Maria Thim Kokki gave this wonderful idea in the swedish fb group for Scrap storage "Förvaring för scrapsaker". I made this tower to store my Distress pads in. It will require a swirling base, because it is heavy with all the pads. The tower is decorated with my coffie filter flowers that Kattis at K-Design tought me to do. The flowers are made with Tim Holtz Tattered flowers die. It is probably the die I use the most of all my dies. You can make so much fun with them. This is also my contribution to his tattered floral challenge. It doesn't show very well in the pictures, but the flowers really sparkle from Distress dry glitter Rock Candy.






2 kommentarer: